*I AM PROUD TO BE MYSELF*

*I AM PROUD TO BE MYSELF*

Wednesday, August 20, 2014

29 Julai 2014 My E-Day

Assalamualaikum.. I'm back.. Now nak story2 sikit ttg kehidupan baru.. My new life with My Beloved FianceMohamad Aliff bin Izani.. Alhamdulillah, syukur kami telah selamat bertunang pada tarikh 29 Julai 2014 bersamaan 2 Syawal.. 
                         
E Day Aliff Fatihah 29 Jul 2014
                                           

Macam tak percaya pun ada.. Sebab baru genap setahun usia perkenalan kami masa tarikh  pertunangan tu.. Sebelum tu tyha nak minta maaf pd kawan2 y tyha tak jemput.. Majlis buat di Jerteh, Terengganu.. Nnt kawin mai nah.. Hehe.. Haa, masa tu gelabah tak payah cakap la kan.. Malu semua ada.. Huh takmau ingat! Hik2.. Tp happy sangat2 sbb dapat jumpa dia! Haaa gatai.. Ok, tunang ni orang ckp byk dugaan kan.. Ye mmg tyha akui mcm2 jenis dugaan y mnimpa.. Tp tak sama dgn masa cintan cintun tu.. Walaupun kami dilanda masalah, tyha rasa dekat sgt dgn dia.. Tak pernah rasa tertekan pun.. Alhamdulillah.. Uolls y nak tunang ke nak ikat ke apa, sedialah fizikal mental ye.. Dugaan mmg tak putus2 smp la kita kawin.. Mungkin sbb Allah nak uji sejauh mana kita sygkan dia dan sanggup berkorban utk dia.. Bersabarlah.. Akan ada suatu hari nnt kebahagiaan utk kita.. Kawin? Masih dlm perancangan lg.. Tunggu ye.. Suprise.. Ikutkan nak kawin skrg jugk.. Tp ekonomi tak stabil lg.. Tak sabar nak ada anak comel2.. Ni asyik peluk cium anak org je.. Hihi.. Kalau bab berangan bg kt engkau jela tyha woi.. Haa ok lah.. Takde ape dh rasenya.. Gtg.. Daaaa..


P/s : To Encik Tunang, jaga iman jaga hati jaga diri.. kalau nak menggatai tu, ingat org jauh y comey ni k.. hoho.. awak kita syg awk sgt! lantak la ap org nk kata.. setia k.. in shaa Allah sama2 perbaiki diri.. Jaga hubungan dgn Allah, in shaa Allah Dia akan jaga kita.. Tq awak utk susah senang bersama.. takecare..

No comments: